استاندار گیلان خبر داد :

افزایش 400 میلیون متر مکعب ذخیره سازی منابع آبی استان با احیا و لایروبی تالاب ها

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت اجرای لایروبی و احیای آب بندان ها در افزایش حجم ذخیره سازی منابع آبی استان تصریح کرد : با احیاء و لایروبی تالاب های استان خواهیم توانست بیش از 400 میلیون متر مکعب به حجم ذخیره سازی منابع آبی استان بیافزاییم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر مصطفی سالاری در نشست احیا و لایروبی آب بندان ها استان  که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان در محل دفتر استاندار برگزار شد با اشاره به اهمیت لایروبی و احیاء آب بندان ها در تامین آب اراضی کشاورزی خاطر نشان کرد : باید با ساز و کار دقیق و شفاف در جهت لایروبی و احیاء آب بندان ها گام برداریم .

استاندار گیلان  احیاء و لایروبی آب بندان ها را علاوه بر افزایش ذخیره سازی منابع آبی، فرصتی برای توسعه فعالیت های اقتصادی و گردشگری استان برشمرد و افزود :  پرورش پرندگان ، آبزی پروری ، فعالیت های گردشگری از جمله طرح هایی به شمار می رود که می توان علاوه بر ذخیره سازی منابع آبی در آب بندان ها اجرا کرد  . 

در این نشست هر یک از اعضاء به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و با رهنمود و دستورات استاندار گیلان تصمیمات لازم درهر بخش اتخاذ شد.

کد خبر: 1170
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 15 خرداد 1397
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 19 خرداد 1397
 دبیر خبر
 850
  دیدگاه کاربران