مشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده:

توسعه پایدار در بخش های مختلف صنعت آب و برق با توجه به گذر زمان و تغییر در فناوریها ضروری است

دکتر قیومی، مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده در نشست هم اندیشی مدیران ارشد وزارت نیرو در صنعت آب و برق گیلان و مشاورین امور بانوان و خانواده افزود: باتوجه به گذر زمان و تغییر در فناوریها و پیشرفت تکنولوژی ، نگاه توسعه پایدار در بخش های مختلف بسیار ضروری است.

 

       به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، مشاور وزیر نیرو در امور بانوان در این نشست افزود: هر مجموعه ای در صنعت آب و برق چنانچه از توسعه پایدار غافل شود، ضرر خواهد نمود.

دکتر قیومی، افزود: وزارت نیرو در استفاده از ظرفیت های توانمند و تخصصی و تجربه بانوان نسبت به سایر دستگاهها در جایگاه برتری قرار دارد، اظهار داشت: وزیر نیرو تأکید ویژه ای در بهره مندی از پتانسیل های مهم و ارزشمند بانوان همکار در مجموعه صنعت آب و برق دارند.

وی بیان نمود: همه نیروهای انسانی در انجام امور تخصصی نقش دارند و اگر قرار است موفق باشیم ، همه باید به صحنه عمل بیایند.

مشاور امور بانوان و خانواده وزیر نیرو ضمن تأکید به عدالت استخدامی و ارتقاء مدیریتی به بهره مندی از ظرفیت های بانوان تأکید نمود و افزود: با توجه به اینکه در یک دهه اخیر شاهد افزایش حضور بانوان متخصص در بخش های مختلف صنعت آب و برق کشور هستیم، انتظار توجه بیشتر به جایگاه بانوان ضروری به نظر می رسد.

دکتر قیومی، ضمن تأکید به حضور بانوان در سطوح مختلف مدیریتی براساس شایسته گزینی بیان داشت: مدیران عامل از مشاورین امور بانوان و خانواده حمایت های لازم را داشته باشند و مصوبات کمیته های انسجام بخشی به جد پیگیری شود. 

کد خبر: 1151
  تاریخ خبر : دوشنبه 10 اردیبهشت 1397
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 10 اردیبهشت 1397
 دبیر خبر
 859
  دیدگاه کاربران