انتخاب کمیته ملی آبیاری ایران به عنوان «بهترین کمیته ملی از میان کشورهای عضوICID»

تبریک مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران به مناسبت انتخاب کمیته ملی آبیاری ایران به عنوان «بهترین کمیته ملی از میان کشورهای عضوICID»

 

      مهندس محمد حاج رسولیها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، طی نامه ای موفقیت کسب شده توسط کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران در کسب عنوان«بهترین کمیته ملی از میان کشورهای عضو ICID» را به کلیه کارشناسان و دست اندرکاران بخش آب تبریک گفت.
 

در بخشی از پیام تبریک ایشان چنین آمده است:
همانگونه که مطلعید کلیه امور پشتیبانی، مالی و اداری کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران ازسال 1394 طی ابلاغیه وزیر محترم وقت نیرو به شرکت مدیریت منابع آب ایران واگذار شده است. موفقیت حاصله مرهون همکاری و همدلی گروه کثیری از کارشناسان علاقمند در شورایعالی، هیئت اجرایی، دبیرخانه کمیته ملی، گروه‌های کار، کمیته‌های منطقه‌ای و کارشناسان شرکت‌ها و مؤسسات متعدد فعال در بخش آبیاری و زهکشی و همچنین پشتیبانی موثر شرکت مدیریت منابع آب ایران می‌باشد. اینجانب این موفقیت را به کلیه کارشناسان و دست‌اندرکاران صنعت آب کشور، تبریک عرض می‌نمایم
به گزارش شبکه خبری آب ایران،براساس ارزیابی عملکرد کمیته‌های ملی عضو که در سال 2017 برای یک دوره سه ساله توسط کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی انجام گردیده، کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران به عنوان بهترین و فعال‌ترین کمیته ملی از میان نزدیک به 80 کشور فعال کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی انتخاب شده است. کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی با هدف شناسایی و تقدیر از فعال‌ترین کمیته‌های ملی عضو، هر سه سال یکبار و همزمان با برگزاری کنگره‌های بین‌المللی، اقدام به ارزیابی عملکرد کمیته‌های ملی عضو می‌نماید که درششمین دوره ارزیابی عملکرد (2014 لغایت 2017)، کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران برای دومین بار در 12 سال گذشته ازسوی داوران بین‌المللی به عنوان بهترین کمیته ملی برگزیده شد. برای بررسی عملکرد کمیته‌های ملی، بیش از 50 شاخص عملکردی و مدیریتی در 9 محور اصلی، مورد ارزیابی و مقایسه قرار می‌گیرد. به پیوست ترجمه نامه ارسالی از کمیسیون بین‌المللی آبیاری و زهکشی درخصوص انتخاب کشور ایران به عنوان بهترین کمیته ملی جهت مزید اطلاع ارسال می گردد.
به منظور تجلیل از فعالیت‌ها و عملکرد کمیته ملی آبیاری و زهکشی ایران، مقرر است طی مراسم رسمی در بیست و سومین کنگره بین‌المللی آبیاری و زهکشی که در مهر ماه سالجاری در کشورمکزیک برگزار خواهد شد، با اهدای لوح تقدیر و تندیس از نمایندگان کمیته ملی ایران تقدیر بعمل آید.

کد خبر: 1038
  تاریخ خبر : یکشنبه 16 مهر 1396
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 17 مهر 1396
 دبیر خبر
 952
  دیدگاه کاربران