به ریاست مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان :

نشست کمیته هماهنگی طرح داناب برگزار شد

نشست هماهنگی طرح داناب به ریاست مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

       به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان به ریاست مهندس رضا تعلیمیان مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان نشست کمیته هماهنگی طرح داناب در آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

تعلیمیان مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب این شرکت در این جلسه گفت: نظر به ابلاغ شیوه نامه راهبردی گسترش سواد آبی و با توجه به درگیری استان با کرونا شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان آمادگی دارد با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی دوره های تخصصی ای را برای هم افزایی علمی با سرگروهان آموزشی مجری این طرح در آموزش و پرورش استان گیلان برگزار نماید.

وی در این جلسه که به صورت مشترک بین آب منطقه ای گیلان و آموزش و پرورش استان گیلان برگزار شد، افزود: ما می توانیم تهدید حاصل از کرونا را با استفاده از ظرفیت های آموزشی به مدد فضای مجازی به فرصت تبدیل کنیم و به واسطه تبحر معلمان فرهیخته و پر تلاش آموزش و پرورش استان گیلان نقش پر رنگی در فرآیند آموزش مفاهیم مرتبط با آب به دانش آموزان ارجمند گیلانی داشته باشیم.

گفتنی است در این جلسه که سرکار خانم رهبر نماینده محترم آموزش و پرورش استان گیلان نیز حضور داشتند مقرر گردید در ماه جاری وبینار آموزشی طرح گسترش سواد آبی با حضور سرگروهان آموزشی طرح در سراسر گیلان بصورت بر خط در فضای سایبری برگزار گردد.

کد خبر: 1788
  تاریخ خبر : چهارشنبه 10 دی 1399
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 13 دی 1399
 دبیر خبر
 704